Monday, November 17, 2008

Gantung Kepala Babi

Gantung kepala babi di pintu pagar rumah... siram darah babi/dan isi perut babi di depan masjid... serta melempar bangkai kepala, isi perut serta bahagian yang lain di pantai di Melaka...

Kenapa Orang Islam senyap je...

Sama juga macam kes mempertikaikan Islam oleh majlis peguam..

Kenapa orang Islam senyap je...

Kepada si pengguna-pengguna babi, kalau lepas makan babi tu kepala babi jangan pula dibuang merata-rata....bebal!! Tak reti kah dengan budaya masyarakat islam Malaysia! kalau tak reti, jangan tinggal di Malaysia...........dahlah Malaysia korang buat macam perkampongan babi-babi sedunia.......tak cukup lagikah!!!! jangan kerana seekor kerbau membawa lumpur habis semua terpalit......jangan sampai kita muak nak layan korang semua, semakin dilayan semakin menjadi............BABIIIIIIII.......

2 comments:

jules said...

cara anda menulis bgaikan menunding jari kepada golongan yg memakan khinzir. ada buktikah mereka yg melakukannya? mgkin ada org lain yg sengaja ingin mnaikkn kemarahan orang islam. org tertentu,bukn masyarakat bukan islam secara keseluruhannya.

jgn sesekali mnunding jari. memakan khinzir memang adat mereka ttpi kita tidak ada bukti menuduh mereka.mereka ada hak megamalkan cara hidup asalkn mereka tidak menimbulkn kekacauan. kafir dhimmi ada hak untuk hidup dgn aman dan tenang sebagaimana dinyatakan dlm piagam madinah.

“Dan fitnah itu lebih dahsyat dari membunuh” (Surah al-Baqarah: 191)

Unknown said...

Maaf jika ada pihak yang tersinggung tetapi adakah pihak tersebut ambil tahu apa pula perasaan masyarakat islam bila dibuat seperti itu.Saya tidak menuduh apa lagi untuk menfitnah,tetapi saya sebagai masyarakat islam terasa sangat terhina.Wajarkah masyarakat bukan islam menganjurkan forum untuk membincangkan berkenaan islam,wajarkah masyarakat bukan islam menafikan dan membuat demonterasi menentang fatwa yang dikeluarkan tentang pangkid, wajarkah babi di ternak di kawasan majoriti masyarakat islam dan hingga kini kediaman saya selalu terganggu dengan bau busuk yang datang dari kandang babi....Dan saya bimbang kepala babi itu akan berada dalam masjid suatu masa nanti.